5/9

Kom precis hem efter att ha varit på besök i Surahallen. VIK-Mora sluta 2-3 efter straffar, lite surt. Men matchens bästa var ändå VIKs 2-2 mål som kom 1 sekund innan andra period var slut, 19.59, hur ofta händer det liksom, hehe. Men fyfasen vad kallt det var i hallen, aldrig varit med om liknande, fryser fortfarande trots att jag suttit i en varm bil ganska länge + under en filt nu. Övningskörde förresten med pappa också en sväng när vi kom tillbaka till stan. Fick öva lite start i backe och det gick mycket mycket bättre nu än vad det gjorde i torsdags.. Har lektion imorgon bitti då jag ska öva ännu mer, hoppas det funkar då också!!!!!!!!!

Nu är jag bara så galet trött. Förstår dock inte varför då jag och ♥ sov ca 12 timmar inatt. Hm.. Jaja, får bli en tidig kväll ikvälll.. På tal om kväll, på kvällen när solen går ner så får jag se helt otroliga solnedgångar utanför mitt fönster och jag blir så frustrerad då jag tar kort på dem och de inte blir lika fina som de är i verkligheten!!!


Utanför mitt fönster just i denna stund. Som sagt går det inte att fånga på bild hur fint det är!! Synd :(

Kommentarer
Postat av: Daniela

Kan jag få se hur fint det är påriktigt någon gång ellerrrrr? :O <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback