Blir tokig..

på mig själv. Varför ska jag envisas med att vara uppe när jag är så himla trött och har varit så jäkla trött hela dan? Nu kommer jag ju vara trött imorgon igen. Hm. Jaja, blir en sväng till bror+fru+bebis imorgon kväll iallafall, skäms nästan med å säga att jag inte sett det lilla underverket på 2 månader (2!!), illa!


Lillplutten alldeles nykläckt! Awww.

Har haft en bra dag idag förövrigt. Blev massa mys med min älskling, vilket alltid bidrar till bra humör! :) Sen har jag varit med syster till Örebro för att hämta hem hennes bil, lille boffe! Alltid kul att umgås med Moe, vi har en humor som ingen annan förstår, vilket kan vara skönt ibland, haha! (:

Ne, vafasen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback