brrr

Det är kallt och jag är helt slut efter gymmet. Blev inte där så länge, men som kompensation så gick jag tillbaka in till stan sen, lite duktig är jag väl iallafall! Jo, det tycker jag :) Nu sitter jag och väntar på att få träffa fru Larsson en sväng, sen tänkte jag gräva ner mig undert täcket och läsa teori, ganska trist men det börjar vara dags att ta tag i den biten också! Ser iallafall fram emot senare ikväll, klockan 7 närmare bestämt, då äre nämligen Leksand-VIK och pappa har köpt matchen på internet, så vi ska se den sen! Spännnnnande. Hade gärna varit där dock, men så blev det inte nu, ne.

Känner också hur gärna jag vill köra bil nuuu. Har inte min nästa lektion förrän om 2 veckor!!! Vad fasen ska jag nu ha att se fram emot i veckorna, jag gör ju typ inget annat! Eller jo, okej. Det blir ju en hel del mys med min älskling, och det är ju inte fel! Får besök imorgon bitti, tidigt, tidigt. Får se om jag klarar av att vakna, haha. Men det ska nog gå, vad gör man inte för den man älskar? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback