Papapapapapper

Har fetaste träningsvärken i magen, och väldigt ont i ryggen (inte träningsvärk), är i behov av en massage känner jag! Ojoj, så synd om mig, haha. Men har faktiskt två bra nyheter också och den ena är att jag inte är lika hes idag som jag först trodde att jag skulle va, och den andra är att min körlektion idag gick bra! :) Känns som att jag äntligen börjar lära mig det som jag alltid gjort/gör fel (släppa gasen då jag växlar) haha! Hur svårt kan det vaaaa?! Men som sagt, allt tjat om att "så får jag inte göra" börjar löna sig :)

Sen har jag en nyhet som är bättre än bra, och det är att jag snart får besök av Jacob! Torsdagsmys!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ale ale ale ale aleee duuu är duktig! <3 haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback