Sjuk dröm

Drömde först att vi skulle åka och bada, men sen så ville pappa mycket hellre åka "en sväng" till USA (haha!). Men jag var så sugen på att bada, så jag gick själv till badhuset och hoppade i med kläderna på, skor och hela alltihopa. Precis då kom en badvakt och sa åt en annan tjej som badade med kläder att det var förbjudet och att hon var dum i huvudet ungefär. Så jag smyger därifrån och är precis påväg upp ur badet då en annan badvakt kommer i min väg. Jag ber först så hemskt mycket om ursäkt att jag badat med kläder och att jag vet att man inte får göra så "men jag har bråttom. Vi skulle åka och bada egentligen, men nu ska vi åka till USA istället och vi åker om en liten stund så jag hann inte klä av mig" (HAHA?!) Badvakten sa iallafall att det inte var någon fara och önskade mig en trevlig resa!

Ja. Sen var vi i USA då. Hemma hos en familj, ingen aning om vilka de var. Men iallafall så satt vi typ och kolla på tv hela kvällen. Värt när man är i USA? Sen så var jag helt plötsligt hemma hos någon tjej som tydligen var en jättenära vän till mig, vi umgicks en liten stund. Men sen såg jag att klockan började bli mycket och att jag var tvungen att gå till bussen som skulle ta mig till flygplatsen, men tjejen jag var hos drog ut så mycket på tiden att vi fick stressa ihjäl oss sen då vi äntligen kommit iväg. Väl vid busshållplatsen så hade bussen redan gått för 20 min sen. Tjejen gick hem igen och jag var då helt ensam, panik. Försökte leta efter någon som pratade svenska och som skulle till flygplatsen. Men nej. Sen till slut, så ser jag en bil. Och tydligen så hade jag sett paret i bilen på flyget till USA. Så jag knackar på rutan och frågar om jag får åka med, och visst får jag det! Lyckan är total och jag sitter och gråter hela vägen till flygplatsen för att jag är så glad. Sen så när jag är på flygplatsen så lyssnar jag på ett röstmeddelande jag fått på mobilen. Då är det Anna som ringer och säger att pappa och Lisen har åkt till Sthlm för att.. nånting hade hänt. (Jag skulle möta dem på flygplatsen i USA egentligen) Jaha. Panik igen. Sen vakna jag..

Undra om jag kom därifrån?

Kommentarer
Postat av: Daniela

HAHAHAHAHA!!! galet :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback