110407

Shoppade en massa igår, svider lite i plånboken då det rök rätt mycket pengar, men det var faktiskt (nästan) bara saker som jag behövde/velat ha/tänkt köpa länge! Är super nöjd med allt jag hittade, lite extra nöjd för att jag äntligen hittade en snygg jeansjacka OCH ett par snygga bruna gladiatorsandaler. Woop! Nästa lön ser ut att gå till en iphone... Mmm. Kanske! :)

Förresten, en sjuk grej! Vaknade imorse av att det lät som att någon tappade porslin (lite kraftigare, för det lät högt) i golvet, tänkte inte så mycket mer på det. Sen när jag kommer ut så säger pappa åt mig att kolla in i lilla badrummet.. Vad fan? En bit av kaklet på väggen hade ramlat ner, haha. Sjukt. Tänk om nån av oss fått det i huvudet? Inte ok.

Nu - sola. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback