25/8

Den dåliga updaten verkar bestå. Tyvärr gör inte min semester detsamma. Känns lite halvkasst (men samtidigt helt ok) att börja jobba nästa vecka. Har i vilket fall som helst haft en jättebra semester, har inte gjort speciellt mycket egentligen men jag har åtminstone hunnit träffa typ alla mina nära och kära som tyvärr inte fått så mycket av min tid på ett tag. Och idag har jag dessutom haft en jättemysig dag på Kolmården med min älskade Jacob och Oskar. Lagom trött nu bara efter dagens bilkörning, men det var det verkligen värt :)

Är så glad också, för att om lite drygt en månad så blir jag och hjärtat sambos, på lite halvt obestämd tid, men ändå! Happy happy girl.


Söt som få, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback