hard work work

Konstant trött, och jag är trött på det! Hej jag heter Matilda och jag är trött, alltid. Meeen, förhoppningsvis kommer det att kännas bättre sen under och efter semestern. 4 arbetsdagar kvar sedan ska jag ta det så lugnt att jag spyr, typ! Så skönt också att veta att det kommer vara mycket lugnare på jobbet när jag kommer tillbaka därefter också, när alla är tillbaka och man slipper jobba 6/7 dagar i veckan. Can't wait!

Något mer jag can't waita for är att få träffa min älskade älskade pojkvän imorgon. Känns som att vi aldrig hinner ses på riktigt nu när båda jobbar så jag saknar honom så jag tror jag dör! Min fina underbara, som varit min fina underbara i 11 månader och 2 dagar nu. Ett helt år har snart gått, känns galet alltså. Och jag är fortfarande lika kär!

Jag älskar dig mer än vad jag gjorde igår och mindre än vad jag kommer att göra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback