110204

Så jäkla typiskt alltså. Fick låna bilen hem till Jacob igår kväll, om jag lovade att vara hemma före halv 8 idag på morgonen.. Inga problem tänkte jag. Men självklart vaknar jag av att pappa ringer imorse, inser på en gång att jag försovit mig så hoppar upp och iväg på en gång. Ganska dålig start på dagen, fast ganska bra ändå eftersom att jag slapp panikvakna själv utan fick göra det bredvid Jacob

Ikväll blir det h to the ockey med fader, syster och broder. Efteråt blire fredagsmyspys med min fina baby! En rätt ok fredag om du frågar mig. Rätt ok, med tanke på att jag börjar jobba 07.45 imorgon, jippi. Värd helg. Jobb lördag + söndag. Nästa helg ännu roligare, jobb fredag + lördag, ledig söndag.. Hur mycket finns det att göra på en söndag? Nae, nu låter jag jätte neggo, var inte meningen. Är glad att jag får jobba juuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback