110217

Jag älskar att ha Jacob hemma igen, men ogillar att han har fått halsfluss... Och inge kul att jag förmodligen kommer få det jag med, kunde ju inte låta bli att pussa på min fina heller efter att ha varit utan honom i nästan en vecka. Får ta det då helt enkelt, det är det värt :)

Är så sjukt trött nu också, Jacob hade sån feberfrossa inatt så han bara låg och skaka stackarn. Åh, vill att du ska bli frisk nu älskling. Inge kul att se dig må så dåligt, men jag tänker ta hand om dig tills du mår bra igen. Promise you! :)

Nae, nu måste jag sova. Ska skjutsa pappa till jobbet imorgon, för sen vid 10 ska jag på informationsmöte om serviceutbildningen jag ska gå nästa vecka. Behöver vara någorlunda pigg om jag ska sitta och lyssna i en timme + jobba därefter. Occcccch imorgon kväll är det VIK-Örebro, tjoho! Sen ska jag och ta hand om min sjukling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback