110218

Fyfasen vilken skön fredag! Var inte alls mycket att göra på jobbet imorse, tyckte därför att det var rätt skönt att få smita iväg på informationsmöte vid halv 10. Efteråt var det ingen idé att gå tillbaka till jobbet, då jag skulle ha lunch 12 och klockan var typ halv. Så åkte och hämta pappa och vi var och käka. Sen när vi nästan är framme hemma, så får jag ett sms av Flutra som säger att jag inte behöver komma tillbaka alls efter lunch för att det nästan inte finns någonting att göra. WOHO! Såå skönt. Äntligen helg, en riktig helg, utan jobb. Ska bli så skönt att få vila upp mig lite, verkligen. Känner att jag behöver det!

Fast innan jag får vila äre hockey som gäller! Och nu när jag slutat så tidigt hinner jag ju faktiskt kika förbi sportbaren en sväng och göra resten av supportrarna sällskap, kan säkert bli trevligt! :) VINN IKVÄLL VIK. SNÄLLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback