110221

Har egentligen inte så mycket vettigt att skriva, men Jacob tycker tydligen att jag är dålig på att uppdatera. Joråsåatte..

Idag var första dagen på utbildningen, var trött som ett as när jag vakna imorse. Och inte var det lättare att kliva ur den varma sängen när jag såg vilket jäkla väder det var ute, fyfan. Ännu mer snö? Nu räckere!! Iallafall. Var på b-by vid 9, vi började dagen med att presentera oss lite kort, sen fick vi fika samtidigt som vi skulle fylla i lite om oss själva, mitt i allt blev det lunch och efter det fortsatte vi med att skriva, sen runt 1 fick vi gå hem. Ganska ok första dag! Det verkar faktiskt som en bra utbildning, tror det kommer gå fint. Vi lyckades dessutom förhandla oss till lite sovmorgon, istället för att börja 8, ska vi börja halv 9. Det är alltid något :)

Fy vilket trist inlägg, men nu har du något att läsa älskling ;) puss på mun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback