110222

Död chej. Nej, men det är lugnt. Jag behöver inte vara ledig alls. Kom att jag inte alls kommer att vara ledig på fredag nästa vecka, har ju utbildningen. Som jag totalt hade glömt för ett tag. Måste ta ett snack med the ica people och se om jag inte kan (måste) vara ledig antingen nu i helgen eller nästa. Annars ger jag upp, kommer ju att gå sönder. + att jag håller på att bli sjuk nu, känns inte ok. Vill ju inte missa en massa och hamna efter, då blir allt bara ännu jävligare. Åhhhhhh. Give me a break.

Åker till Jacob om en liten stund och myser, förhoppningsvis får han mig på bättre tankar, och det är han bra på så tvivlar inte alls på att allt kommer kännas lättare om ett litet tag. Min fina älsking, vad skulle jag göra utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback