110223

Var nästan svimfärdig imorse då jag vakna, så sjukt trött. Bestämde därför att jag fick sova vidare istället (aka skippa utbildningen) för att orka jobba 16-22 sen. Smart val kan jag säga. För nu är jag svimfärdig igen. Fast det var ändå rätt ok att jobba ikväll, tiden gick fort så jag hann aldrig känna efter att jag var så trött, förrän nu då. Då jag äntligen slappnar av igen.

Förutom en välbehövlig sovmorgon imorse har dagen bestått av lite utbildningstjaffs på stan + lunch på IKEA med Rebecca, är typ mätt fortfarande. Väl spenderade 40 kr alltså(köttbulletallrik och kladdkaka till efterrätt) hehe :) Nu skulle jag gärna åka till Jacob och mysa en stund innan det är dags att sova, men det får vänta tills imorgon istället. Behöver sova så mycket det bara går så att jag inte är dum och skippar utbildningen imorgon med, fast det skulle jag nog inte göra.. För imorgon ska jag inte jobba så då har jag ingenting att skylla på, hehe :)

Nae, om man skulle ta och släcka ner datorn och stänga ögonen nu då kanske. Yes, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback