110103

Jag har en bra känsla inom mig som säger att 2011 kommer att bli ett sjukt bra år. Och mycket tyder på att det kommer bli så också! Känner mig sjukt nöjd med mig själv, vilket är så jäkla skönt. Att faktiskt kunna se i spegeln och gilla det jag ser, härlig känsla! Dessutom har jag världens underbaraste pojkvän och helt fantastiska vänner ♥ Ska göra vad jag kan för att behålla den här sköna känslan, ska inte slösa en massa onödig tid på att vara ledsen eller arg i år. Det är mitt liv och inget ska få trycka ner mig, allra minst du. Och i slutet av månaden åker jag och Danni till London och det kommer bli så jäkla awesooome, tro mig!

Är lite extra glad idag också för att jag dels fick vakna tillsammans med min fina pojkvän och dels för att jag hittade en jättefin jacka, haha. Det där med att lycka inte kan köpas för pengar är fel, se så glad det gör mig! :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

London baaaaaby!! <3 :D

Postat av: Daniela

London baaaaby!! <3 :D

2011-01-03 @ 19:50:29
URL: http://sayonarababy.blogg.se/
Postat av: Daniela

Kul att det inte skickades första gången, så kom det ändå :D HIHI buuuus

2011-01-03 @ 19:51:52
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback