110104

Underbara känsla. Jag känner mig lycklig! Jag tror att 2010 kantades av alldeles för mycket dåligt, jag var inte så nöjd över situationen många gånger och kanske känns det just därför så skönt att det äntligen går att säga "förra året" om allt som var. Man gör misstag och saker går fel. Även då man mår som sämst kan det bli värre. Men sen blir det bra igen. Det blir det alltid! Kanske har jag äntligen insett att även jag förtjänar att må bra. Ja, vet ni vad.. Det är jag faktiskt värd! :)

Förr kunde jag önska så innerligt att jag fick bli någon annan, om ens bara för en liten stund.. Men idag känner jag bara att.. Nej, jag vill inte vara någon annan. Jag vill bara vara jag! För om inte jag vore jag, så vore inte Jacob min och då kanske jag inte hade mått såhär bra

Kommentarer
Postat av: Daniela

Klart du är värd det, har du alltid varit! PUSS<3

Postat av: rrebecc

härligt att du mår bra gumman!:)

2011-01-06 @ 01:03:47
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback