110110

Alltså.. Det är så jobbigt med mig. När jag vet att jag ska gå upp på morgonen så har kroppen ställt in sig på att vakna i tid, och oftast lite för mycket i tid. Liksom, klockan är knappt halv 6 och jag behöver inte kliva upp förrän halv 8! Det suger, kommer ha jättesvårt att somna om men sen när jag väl somnat kommer jag sova hur skönt som helst och sen kommer jag ha jättejobbigt att vakna igen. Kommer vara död ikväll och after work blir det hockey så kommer komma i säng rätt sent, vilket leder till att jag är trött även imorgon, höhö. Joråsåatte! Men nu tänkte jag tvinga mig själv att sova två timmar till innan det är dags att kliva upp på riktigt. Godmorgon, godnatt, goodbye!


Kommentarer
Postat av: daniela

Söööt tröttis! See you later aligator! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback