110111

Alltså åh, VIKelivik vad ni är bra! 3-1 hemma mot Leksand, jo jag tackar jag :) Lyckan är total! Imorgon kommer Rögle på besök, se till att slå dem med så knycker vi 5e platsen av dem, ok deal?

Fick förövrigt galet ont i magen, undra just på om jag ska orka ta mig tillbaka till jobbet eller om jag ska stanna hemma och se om det blir bättre... Känns ju inte sådär jättelockande att varken gå runt och fronta (varorna kommer inte förrän senare idag, morr!!!) eller sitta i kassan och vara trevlig när man egentligen bara vill skrika så att folk ska förstå hur ont det gör :( Äsch, jag gör ett försök. Om inte annat får jag väl smita hem igen.

Sen så vill jag bara säga att jag älskar min fina Jacob så så så så så mycket, helt tokigt vad mycket jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback