110126

Har inte så mycket intressant att dela med mig av för tillfället. Kanske jag aldrig har haft heller för den delen, det är upp till var och en att bestämma ;) Jobbet rullar på och så mycket mer än det orkar jag inte med om dagarna/kvällarna/nätterna/allt.. Ska bli skönt att komma bort en sväng i helgen och slippa tänka på sånt jag inte orkar med, härligt! Skippar förresten att äta med jobbet imorgon kväll så att jag hinner packa och mysa som bara den med min älskling, känner att det känns viktigare :) Mh-mh-mh. Ikväll har jag förresten blivit svartskalle again, Danni likaså! Nu är vi ready for London, oh-yeah!

Kommentarer
Postat av: wasabiiiiiiiyeah

Mhmmmm, vi åker till London imorgon om jag inte sa det :) PUSSSS

2011-01-27 @ 12:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback