110127

Jag är så smidig alltså, inte klantig alls! När varorna kom idag vid 11 så börja det gå snett. Kom i alldeles för hög fart runt hörnet med en bur som var ganska tung, eh ja. Speciellt tung var den då den kvaddade min arm totalt. Tänkte när den värsta smärtan gått över, den som kommer precis då man gjort illa sig ni vet, att det nog snart skulle gå över helt och att det skulle kännas bra efter en stund. Nej. Tänkte att nej men jag kör till lunch iallafall. Nej. Min armbåge svullna och värkte som fan så gick hem en stund före lunch och blev kvar hemma. Ja. Svullnaden har åtminstone lagt sig nu och jag är bara öm. Även om inte det är så kul det heller så får det fan i mig funka. Ikväll åker jag till baby och myser och imorgon drar vi till Londooon!!!

Idag är det förresten, på tal om något helt annat, 9 månader tills jag fyller 20. Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback