and then..

Dagen startades återigen bredvid min älskling , and then vart det jobb aka hej-jag-sitter-hela-dagen-i-kassan, and then slutade jag äntligen, and then var jag duktig som f-n och drog min feta röv till gymmet and then dog jag. Nu är jag nyäten och nyduschad och ska sova vilken sekund som helst, kanske att jag hinner krypa ner under täcket innan, återstår att se!

Imorgon har jag en förjävla lång sovmorgon då jag inte börjar förrän 4, awsooome. Fast ska i och för sig vara klar vid halv 2 dåre blir lunch på stan med Moa, men okej. Halv 2 är la inte så pjåkigt heller. Nae okej. Nu tog min sista kraft slut, får väl somna på överkastet då. Joråsåatte... godnatt!

Kommentarer
Postat av: daniela

.....aaaaaand then? :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback