"Tyst nu!"

Jacob är inte världens snällaste i mina drömmar och inte heller då han precis vaknat/fortfarande sover.. Haha! Imorse hade jag legat vaken i en timme på grund av att vi snoozade (helt i onödan, eftersom att han inte ens skulle till jobbet, så ovärt!) Vid 7 iallafall så frågar jag för sista gången om han ska till jobbet eller inte, får ett halvdant nej tillbaka, varpå jag frågar varför vi ställde klockan överhuvudtaget om vi inte skulle kliva upp.. Vet ni vad jag får för svar tillbaka? "Tyst nu!" Haha.. Förstod att han sov fortfarande, men blev chockad ändå och börja typ grina för att jag var så trött och så får man det där tillbaka när man varit snäll och stängt av larmet i en timme, jag som inte ens behövde kliva upp ;) Anywaaaaay..

Är så brutalt uttråkad nu, skulle egentligen vare på hockey om en stund med Moa, men Mange (som vi skulle dit och se) har gått och blive sjuk, sucks! Har letat efter annat att göra men alla har ju fasen planer ikväll verkar det som, fick tag på Ellinor tillslut iallafall, så ska skjutsa hem henne då hon slutar jobbet vid 10, alltid något ;) Efter det åker jag och pussar på min älskling igen, faaaan ta honom om han inte är snäll inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback