110309

Ojoj vilken lång dag. Är inte van att behöva hålla igång 15 timmar i sträck!! Drog till utbildningen imorse och stack därifrån vid lunch för hinna käka och vila.. hann sova typ en halvtimme sen var det time att gå till jobbet. Vart tog tiden vägen? Lagom trött sista timmarna kan jag meddela! Men nu sitter jag äntligen här, nyduschad (skulle egentligen hunnit med det också mellan uten och jobbet, men så blev det icke) i min sköna säng och ska alldeles strax släcka ner.

Imorgon blire lite av varje, bland annat studiebesök, hembesök hos D-d-d-anni den jäveln som flyttat hemifrån, hehe :) Sen hem till min hårboll som jag älskar såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär (osv.) mycket!!

Sen vill jag bara tillägga att
VIK♥ är så bra som lyckas klara av Leksand på bortaplan, HA!! Synd bara att det inte gick hela vägen hemma.. Anyway, nu ska jag sova. Good night peeps!

Kommentarer
Postat av: wasaaaa-aaaa-aaaa-biiiiiii

Mohaha :m Ska bli kul att höra vad du tycker om den :D <3

VIIIIIKKKK<3!

2011-03-10 @ 10:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback