110313

Jag älskar att jag börjar bli förkyld igen, precis vad jag behöver. Har all tid i världen att vara sjuk! Behöver varken jobba eller gå på utbildning, pengar har jag ju så det räcker ändå och så mycket smartare kan jag väl inte bli? :S Skämt åsido. Jag orkar inte den här skiten!

Har åtminstone haft en riktigt skön och mysig helg (minus jobb igår) med min fina älskling. I fredags var vi och såg Sanctum 3D, kanske inte riktigt så bra som jag hade hoppats men den var helt ok ändå! Mysigt att sitta bredvid en snygging och hålla hans hand i två timmar, om inte annat! Yes. Ser fram emot nästa helg då jag är leeedig lördag söndag, förhoppningsvis...

Eh ja. Var typ det jag hade på hjärtat va? Händer inte sådär jätte mycket kuligt i mitt liv för tillfället, därför bloggen står tom. Hoppas på mer rolig uppdatering snart, ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback