110501

Öh-oh-oh, känner ni ruset. Wu-uh-uh-uuuh, det är fest i hela huset! Att vara sambo är fan livet alltså, speciellt då jag har världens bästa sambo också! ♥ Vill aldrig flytta hem igen.... Kan inte tänka mig att bo utan Jacob, att inte få åka och hämta honom efter jobbet, att åka och handla, laga mat, diska och duscha tillsammans. Längtar efter framtiden då vi får bo tillsammans, alltid!

Hade en jättetrevlig (men kall) valborg igår iallafall ute i Tillberga, grillning, kubb, kortspel och brasa. Mysigt! :) Snart väntar jobb, vilket känns lite sådär. Skulle gärna ligga "hemma" och mysa istället. Men det får vi ta igen ikväll! Vi firar ju trots allt 8 månader idag, min bebu och jag
♥ Du är kärlek för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback