110516

Väljer att lämna kvällens match bortom bloggen. Så värdelöst......

MEEEN jag har iallafall haft en jättebra helg, Pluto i fredags som sagt. Var skoj och kändes skönt att få prata ut lite med en "föredetta" vän!! Igår var bara en total slappdag, jag tror vi låg i sängen till 5-6 innan vi slet oss upp för att gå och handla käk. Riktigt skönt med en sån dag också, att bara vara, inte känna några som helst måsten. Top notch!!

Idag när jag kom hem och insåg att jag behövde städa mitt rum höll jag dock på att ge upp allt... Så istället rev jag ut alla jävla (ALLA! förfasen vad mkt) kläder jag har ur garderoberna. Haha! Gillar hur bra det kändes mitt i. Då det inte var ett rum fullt med kläder utan bara en oändlig värld med plagg. Men trots det så kämpa jag på och 4 timmar senare var jag äntligen klar. Fan för den som påstår att mina garderober ser ut som skit efter det här!! Nu återstår bara att se hur länge det håller sig såhär snyggt. Lat-fan som jag är... En vecka? Max.

Har förresten ledigt imorgon med, för skönt! Ska försöka släpa min slappa röv till gymmet, FÖRSÖKA ja! Sen mot kvällningen blir det probably en fika med min fina Ellinor! Med andra ord lär jag komma iväg och träna för att förtjänat'...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback