110517

Haha, jag skrattar bara jag tänker på det... Det var en kille på jobbet idag som först hade lassat upp en massa grejer på bandet, när jag väl slagit in allt så bad han om att få en krona löst. Jag och Mimmi titta på varandra och tänkte båda två att vafan ska han med EN krona till?! Jaja. En krona över beloppet fick han i vilket fall. Men då kronan kom ut ut så titta han förvånat på mig och undra vart hans snus var... Och DÄR kom dagens aha-upplevelse!! Han ville inte ha en krona löst, utan en Kronan lös, snus alltså. Fyfan vad vi garva, jag dööör! Har suttit och fnissat hela kvällen så fort jag tänkt på saken. Nu låter det förmodligen inte lika kul som det var, men det var så jävla roligt!



Kommentarer
Postat av: Daniela

hahahahahaha! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback