DÖD

tjej.

Fyfan alltså, jag kunde verkligen inte somna igår och ju mer jag tänkte på det desto mindre somna jag såklart! Tror klockan hann bli 4 innan jag äntlingen slumra till för att sedan vakna av väckarklockan vid 7. Hela 3 timmars sömn lyckades jag få!!!! Yay. Som grädden på moset har jag varit på jobbet i 10 timmar idag. Först 4 timmars säkerhetsutbildning följt av 6 timmar jobb. 10 TIMMRAR! Jag förstår inte hur jag orkat mig igenom dagen alltså, tackar Evelina som förmodligen var hela anledningen till att jag inte somna. Konstigt nog börjar jag känna mig lite pigg nu, men det vänder förmodligen vilken sekund som helst. Blir till att åka och gosa med min plutt sen iaf, bra avslut på en ändå ganska okej dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback