uttråkad? ne, vadå?!

namn - matilda karolina christine jansson
smeknamn - inte så mycket nuförtin va.. älskling kanske :)
födelsedag - 27e oktober, även i år. tänka sig
hemstad - västerås
ögonfärg - brun
hårfärg - seriöst svart
längd - 167-ish
högerhänt/vänsterhänt - höger
värsta vanor - oj.. vet ej
stjärntecken - skorpion
skostorlek - 39
är dina föräldrar skilda - skilda och åtskilda, en finns i detta liv och en i nästa!
skor idag - mina loveyliga lårisar
svagheter - listan kan göras låååååååång, skippar den
rädslor - ormar, höjder, ensamhet, döden
mål för året - vill lyckas med ett mål för en gångs skull, så slår till med - flytta hemifrån (halvt) ;;;)
mest använda fras på msn - no idea. möjligvis - "hej älskling"
det första du tänker på när du vaknar - bara en liiiten stund till
bästa kännetecken - ehwmejiap, va?
när går du och lägger dig - innan jag somnar, ofast!
mest saknade minnet - flera denna kväll.. tänker tillbaka på förr

FAVORIT
färg
- vit, roströd, svart, turkost osv. osv. - stannar där
mat - men jisses, inte vet jag!
sport - hockey är la det enda som går att se på
djur - varför ska man nödvändigtvis ha ett "favoritdjur", fattar inte vitsen hehe
glass - magnum almond
godis - choklad!
affär - oj.. på h&m hittar jag mest grejor, men vette tusan om det är favoriten ändå
sallad - vivaldi á la mig
skådespelare - har nog ingen direkt
låt - till oändligheten och vidare.. hoffmaestro - highwayman
nummer - gahhh.. 1?
tuggummi - whatever
helgdag - beror på om jag workar eller ej.. men.. fredag!
årstid - sommar
radiostation - rix fm vs. mix megapoool - spelarooooll  
parfym - diesel, på jacob! mh-mh-mmmmmm
doft - jacob, med diesel på! mh-mh-mmmmm
kroppsdel på motsatta könet - går väl inte att välja en när hela mannen är perf.. eller?

VÄNNER OCH LIVET
vad vill du bli när du blir stor
- något vettigt, eller kul.. mest kul
hur vill du dö - smärtfritt
vem av dina vänner är mest lik dig (inte utseendemässigt) - moa tror jag
vem är mest högljudd - vickan, men på ett kul sätt
vem får dig mest att skratta - alla på ett sätt, men med jacob skrattar jag konsant, typ
vem har du känt längst - syster
vem är blygast - ehm.. ingen egentligen. den ena är bara värre än den andra (;
när grät du mest - mest? gråtit mkt och ofta genom åren. gissar dock utan att veta - mammas begravning?
värsta känslan - svartsjuka, rädsla att förlora alla som betyder, tomhet
vart vill du bo i framtiden - överallt eller ingenstans, jag vet inte. öppen för förslag
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - då skulle jag nog önska mig en snygg mage :D
hur länge tror du att du kommer leva - tills jag dör?

HAR DU NÅNSIN
varit kär - trodde jag hade varit riktigt kär förr, men aldrig som nu!
blivit dissad - klart
rymt hemifrån - nej, ovärt ju
skolkat - joråsåatte
tänk på självmord - mm, fast på många olika sätt
sovit utomhus - vet ej? räknas tält isåntfall?
gråtit i skolan - har jag säkert, bölpelle som jag e
spytt i skolan - heheheee, joråsåatte...
velat bli modell - helt ärligt, nej
varit otrogen - aldrig och så har jag tänkt att fortsätta
gjort något dumt som du skrattar åt idag - dåligt minne har jag, men säkert!
sett en död människa - pass? nej men.. ja
druckit alkohol - närå
använt doger - nej
ätit sushi - vågat mig på att smaka, fast ne. fattar inte grejen
varit på scen - i guess
snattat - haha
retats - men hallå, ja
blivit nerslagen - nääää  

DU
svär - försöker låta bli, men det händer
sjunger bra - helt ok, vad jag fattat det som :) inte helt tondöv iaf
duschar dagligen - haha, ja. förutom då jag e för seg för att ta mig hela vägen till duschen
vill gå på högskola/universitet - JA!
vill gifta dig - det är väl drömmen
tror på dig själv - ja, jag tror jag äntligen är mogen nog att erkänna det ;;)
tycker att du är attraktiv - samma här då va
kommer överens med dina föräldrar - med den enda jag har - japp
gillar åska - JA!
äger en ipod - en miniiiii sötis  
ber - nej
går till kyrkan - nej
för dagbok - blogg yah know
dansar i regn - men varför skulle jag?
sjunger i duschen - sällan

KAN DU
gå ner i splitt - haha, nej. men hade vart kul
skriva med båda händerna - förmodligen, men går nog bara att läsa det ena
vissla - nästan, haha!
blåsa en bubbla - men åh
rulla din tunga i en cirkel - sjukt ovärda frågor? dryg jag e, trött med. sova? ja
ha dina ögon i kors - ja, typ nu för jag e tröttttt
nudda näsan med tungan - aharu!! med min girafftunga.
dansa - nej, men låt mig tro att jag kan e du snäll
äta vad du vill utan att oroa dig - beror väl på vad jag ska oroa mig för? att bli mätt - ja. bli fet - nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

du nuddade - vickan
du pratade i telefon med - papput
du msnade med - baby förmodligen
du kramade - vickan
du skällde på - mjau
du sportade med - "sportade" ..danni

SENAST DU
skrattade - idag får jag väl hoppas, trist annars
grät - nu var det faktiskt ett tag sen, hör och häpna
filmen du såg - thor
tuggade tuggummi - idag
drog ett skämt - minns inte, hemma hos moa förra veckan? haha, det är sånt man minns vettu

VAR ÄR DU?
vad ser man utanför ditt fönster - ingenting, har persiennerna nere
lyssnar du på musik nu - nää
vad har du på dig - men åh, struntsamma. kläder, OK?!
vad är det på din musmatta - rätt onödigt med en sån när man laptop va

TROR DU PÅ
liv på andra planeter - ja, coolt ju
mirakel - men.. ja? nej? kanske?
magi - ja hallå! hört talas om harry potter?
kärlek vid första ögonkastet - mja, nja.. andra kanske
gud - faktiskt ej
satan - neeeeeej
spöken - ja, det gör jag
tomten - tomten är far till alla barnen? förutom mig, för min pappa sitter i köket och spelar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback