24/7

Idag för 27 år sedan föddes den absolut finaste människan jag vet, men det dröjde ca 6 år och 3 månader innan jag för första gången fick träffa henne och ytterligare några år innan jag var gammal nog att förstå vem hon var. Men nu vet jag tusen gånger om, hon är inte bara rolig, lite galen och helt underbar - hon är även min syster... Världens finaste storasyster! Mycket har hänt genom alla år som gått och jag vet inte hur jag hade mått utan min fina Moa. Det har tagit tid att komma dit vi står idag, bandet mellan oss har alltid funnits men det har aldrig varit så starkt som nu, hon är och kommer alltid vara en av mina bästa vänner.

Det finns inte ord som kan mäta sig med den kärlek jag känner för dig. Du har alltid varit mitt ljus och jag älskar dig för allt du gett mig, men framförallt Moa så älskar jag dig för den du är! <3

STORT grattis (om och om och om igen), min lilla pungkula ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback