Måste hela jävla natten gå?

Helt ok kväll igår, förutom en liten detalj som nog är det bästa som hänt på länge.. Den stora överraskningen - Rebecca! Mest awesomaste (försenade) födelsedagspresenten någonsin. Lycka. Stor puss på VIK också som såg till att glänsa lite extra idag när skåningen var på hemmaplan igen, 6-2! Kalasbra.

Sen vill jag bara skänka en liten extra rad och tanke till en annan älskad vän. Jag vet att det är svårt nu, hur mycket man än förstår att det kommer hända så går det ändå inte att förbereda sig på hur det faktiskt känns. Jag vet. Våga vara ledsen, håll inget inom dig. Det är jobbigt nu, men jag finns här och fångar dig om det blir för tungt... Du vet! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Att jag brukar komma sent är väl ingen nyhet.... ;)

Postat av: Daniela

<3<3<3

2013-01-05 @ 16:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback