Hellogoodbye

2012 - you suck. Aldrig upplevt ett värre år vad det gäller känslor. Sömnlösa nätter, ändlösa tårar, botten. Skratt, lycka, toppen. Brustna hjärtan, underbara vänner, oförglömliga kvällar. År 2012 mer än något annat år, har jag mina vänner att tacka för så mycket. Gränslös kärlek är allt jag känner.

2013 tog sin början ute på Östersjön. Sällan har jag haft så kul. "Hej jag heter Lasse. Vill du dansa med mig", "Very very nice", stalkers, barhäng, hedemooora, trasig hand, sena nätter, galna skrattattacker, "Whitney witch", rio , ragnar, symphony<3 - but you had to be there..

Men även 2013 har hunnit bjuda på olycka. Igår var det dags att ta farväl av den finaste mannen som nånsin gått på två ben. Jag tror att jag tillslut har förstått. Tack för allt du gav, allt du sagt, allt du var. Sov gott du älskade farfar <3


Kommentarer
Postat av: Whitney witch

Tack själv för att du finns, min underbara vän!! <3

2013-01-05 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback